Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Lista form dostaw

Czas i koszty dostawy


Paczkomaty inPost (paczki o wymiarze max. 41x38x64cm):

  • Wysyłka przy przedpłacie - PayU, przelew24, Idopay, przedpłata na konto : 12.90 zł/brutto

Darmowa wysyłka od 259 zł/brutto przy płatności - przedpłata.


Kurier GLS/DPD/Inne (paczki o wymiarze max. 40 x 40 x 180 cm):

  • Wysyłka przy przedpłacie - PayU, przelew24, Idopay, przedpłata na konto : 17,90 zł/brutto
  • Wysyłka za pobraniem - płatność przy odbiorze : 22,90 zł/brutto

Darmowa wysyłka od 359 zł/brutto przy płatności - przedpłata.


Kurier GLS Poland (przesyłki ponadgabarytowe >180cm)

  • Wysyłka przy przedpłacie - PayU, przelew24, Idopay, przedpłata na konto : 29,90 zł/brutto
  • Wysyłka za pobraniem - płatność przy odbiorze : 49,90 zł/brutto

Darmowa wysyłka od 799 zł/brutto przy płatności - przedpłata.


Kurier DPD Palety (przesyłki ponadgabarytowe dla listwe oświetleniowych LightGuard oraz dla Lameli Ściennych)

  • Wysyłka przy przedpłacie - PayU, przelew24, Idopay, przedpłata na konto : 39,90 zł/brutto

Darmowa wysyłka od 899 zł/brutto przy płatności - przedpłata.

UWAGA. Na listwy oświetleniowe LightGuard oraz Lamele Ścienne należy złożyć osobne zamówienie z osobną specjalną przesyłką ponadgabarytową.
Nie ma możliwości złożenia jednego wspólnego zamówienia listew oświetleniowych LightGuard oraz Lameli z pozostałymi produktami z jedną wspólną przesyłką.


Średni czas transportu wynosi 1 dzień roboczy
Średni czas przygotowania wysyłki (przekazania paczki firmie kurierskiej) wynosi około 2-3 dni robocze (czas wysyłki podawany jest przy opisie produktu)


1. Dostawa do klienta zamówionych towarów w procesie zakupów jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej lub klient zdecydował się na odbiór osobisty w LED STUDIO lub innym wskazanym punkcie przez sprzedającego.

Wyjątkiem są okresowe promocje, które mogą zostać ustanowione przez właściciela sklepu.

2. Koszt dostawy zamówionych produktów lub produktu są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia oraz w e-mailach potwierdzających i podsumowujących złożone zamówienie.

3. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego przez Klienta kuriera lub/i sposobu dostawy oraz od wybranego produktu (gabaryty produktu oraz ilość zamówionych produktów wpływa na wartość przesyłki).

4. Produkty zamówione w procesie składania zamówienia są dostarczane na wskazany przez Kupującego adres dostawy za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej. 
Możliwy jest również odbiór osobisty towaru we Wrocławiu w sklepie stacjonarnym LED STUDIO przy ulicy Rogowskiej 5 we Wrocławiu.

5. Wyboru sposobu dostawy dokonuje Kupujący wybierając odpowiednie opcje podczas procesu składania zamówienia.

6. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem sklepu internetowego realizowane są na terenie Polski. Jeśli Kupujący wyraża chęć dostawy poza granicę Polski, należy skontaktować się z obsługą sklepu przed złożeniem zamówienia w celu uzgodnienia warunków dostawy (Ceny oraz terminu dostawy).

8. Ponieważ sklep www.ledstudio.com.pl oferuje towary, które w dużych ilościach mogą być ponadgabarytowe, zastrzega sobie prawo do poinformowania Kupującego o konieczności poniesienia dodatkowych kosztów związanych z transportem.

Termin realizacji w takim wypadku jest liczony od dnia akceptacji przez Kupującego. Akceptacja musi być wyrażona pisemnie, za pośrednictwem wiadomości e-mail.
W sytuacji gdy Kupujący nie wyraża chęci poniesienia dodatkowych kosztów związanych z transportem, kupujący może :
- odebrać towar własnym kurierem z miejsca i w terminie wskazanym przez Sprzedawcę
- odebrać towar osobiście z miejsca i w terminie wskazanym przez Sprzedawcę
- zrezygnować z zakupu bez ponoszenia konsekwencji przy czym Kupujący nie będzie rościł praw do ew. odszkodowań i innych form rekompensaty.

Jeżeli Kupujący nie wyraża dobrej woli wyjaśnienia kwestii dodatkowych kosztów związanych z dostawą zamówionego towaru, Sprzedający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji prawnych i finansowych względem Kupującego. 
Sprzedający jednocześnie zobowiązuje się do poinformowania Kupującego o tym fakcie.

7. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych, licząc od dnia :
a) w przypadku płatności przelewem – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy
b) w przypadku płatności gotówką za pobraniem – od dnia potwierdzenia zamówienia przez kupującego (po wejściu w adres internetowy „link” wysłany przez sklep na adres e-mailowy kupującego. 
c) w przypadku odbioru osobistego – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 
Sprzedawca wcześniej jednak poinformuje Kupującego o gotowości produktów do odbioru za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.

8. Czas realizacji określany jest w opisie produktu na stronie sklepu oraz jest on określany w podsumowaniu zamówienia.
 
9. Właściciel sklepu internetowego, zastrzega sobie prawo do zmiany określonego terminu dostawy (wydłużenia terminu) o czym poinformuje Kupującego (telefonicznie lub e-mailowo) w ciągu 48h od otrzymania potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży przez Kupującego.

10. W wypadku o którym mowa w pkt. 3 kupujący może :
- zrezygnować z zamówienia bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji. 
W takim wypadku, jeśli Kupujący wpłacił środki pieniężne na rachunek sprzedawcy, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu środków w ciągu 3 dni roboczych.
- Akceptacji i przyjęcia nowego terminu określonego przez Sprzedawcę bez roszczenia jakichkolwiek form rekompensaty za zmianę terminu dostawy. 
 
11. Po otrzymaniu towaru (przesyłki) Kupujący bezwzględnie powinien sprawdzić w obecności kuriera (lub innego dostawcy) stan przesyłki oraz otrzymanych produktów. 
Jeżeli Kupujący stwierdzi jakiekolwiek uszkodzenia powinien bezwzględnie i niezwłocznie sporządzić odpowiedni protokół szkody w obecności przewoźnika na dokumencie, którym dysponuje przewoźnik. 
Jeżeli jednak przewoźnik nie dysponuje odpowiednim protokołem, Kupujący zobowiązany jest do sporządzenia odpowiedniej notatki pisemnej, która będzie zawierała:
- Numer przesyłki 
- Nazwę firmy spedycyjnej
- Imię i nazwisko osoby dostarczającej 
- Datę dostawy oraz miejscowość 
- Opis uszkodzeń 
- Wyraźny podpis przewoźnika

UWAGA - maksymalny czas na sporządzenie protokołu oraz zgłoszenie uszkodzeń produktu w transporcie wynosi 7 dni od otrzymania przesyłki.
Po tym czasie zgłoszenia reklamacyjne z tytułu uszkodzeń produktów w transporcie mogą zostać odrzucone przez dostawcę i sprzedającego co jest uzasadnione brakiem możliwości zgłoszenia reklamacji u przewoźnika wynikający z prawa przewozowego oraz ewentualnego dochodzenia odszkodowania od przewoźnika.

Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 265 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-12
Super sprzedawca, towar na czas
2024-05-09
Świetny produkt, polecam
pixel